Nog twee daagies... - Reisverslag uit Schuinesloot, Nederland van Mark & Marissa - WaarBenJij.nu Nog twee daagies... - Reisverslag uit Schuinesloot, Nederland van Mark & Marissa - WaarBenJij.nu

Nog twee daagies...

Blijf op de hoogte en volg Mark & Marissa

18 Juli 2015 | Nederland, Schuinesloot

…en dan is het zo ver! De afscheidsborrels zijn naar binnen gewerkt, ons huisje op het Hooge Holt is alweer leeg én onze spullen voor de reis zijn gepakt.

Zaterdag 11 juli hebben de meesten van jullie een afscheidsfeest gehad bij pa & ma Vos op de oprit. Met zo’n 100 man familie/collega’s/freundjes hebben we op deze warme dag een mooi feestje gemaakt tot een uurtje of 06:00. Sorry buren van de Baalderborg, sorry buren van de Jan-Weitkamplaan én sorry buren van de Roeterskamp! :P

Afgelopen week hebben we onze vrijstaande woning aan het water op ’t Hooge Holt moeten verlaten, en sinds dit weekend verblijven we nog een paar daagies aan de Schuineslootweg.

Maandag zullen we om 16:25 de Nederlandse bodem verlaten, om eerst 5 nachten in Kuala Lumpur te verblijven. Daarna zullen we een klein uurtje vliegen om naar Medan (Sumatra, Indonesië) te gaan. Vanaf hier ligt onze weg open…en we kunnen dus ook niet echt meer vertellen over wat we van plan zijn, dat zullen jullie komende maanden allemaal wel lezen hier! We hopen dat er geen militaire vliegtuigen meer neervallen op Medan, of dat er meer vulkanen op Sumatra zullen uitbarsten…

Leutjes, bedankt voor de gezelligheid afgelopen weken, en tot begin februari! (CARNAVALLLL!)

• 18 Juli 2015 - 14:09

Ali Van Lenthe:

Heel veel plezier,reuze benieuwd naar jullie reisverslagen.

• 18 Juli 2015 - 14:22

Annet.benjamins:

mark en marissa

wij wensen jullie veel plezier en geniet van jullie reis,ben benieuwd naar jullie reisverslagen.

• 18 Juli 2015 - 16:46

Gea Smit :

Heel veel plezier ben zeer benieuwd naar jullie verslag .

• 18 Juli 2015 - 19:44

Janny En Hendry:

Lieve Mark en Marissa,

Gisteren genoten van ons laatste avondje samen, veel plezier en pas goed op elkaar.

Liefs Hendry en Janny

• 18 Juli 2015 - 20:53

Herm Wind:

Heel veel plezier. Geniet er van. Ik ben benieuwd naar jullie reisverslag.

• 19 Juli 2015 - 11:38

Hans En Maria:

Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet er lekker van.
    En geniet van deze vakantie wel een lange vakantie.
    Tot volgend jaar.
    Groet hans en maria

• 19 Juli 2015 - 21:56

Diny Benjamins:

Lieve Marissa en Mark

Nog maar een paar uurtjes en dan is het echt zo ver...........
    Dan begint de lange reis van ruim een half jaar door Z.O Azie.
    Geniet van alle mooie dingen die jullie gaan zien.
    Veel plezier met z'n tweetjes en we sluiten ons aan bij de woorden van Janny:
    Let goed op elkaar.
    Liefs Bertus en Diny

• 20 Juli 2015 - 19:05

Daniel Prior:

Geniet van deze super ervaring!

• 20 Juli 2015 - 20:50

Elianne En Martijn :

Jullie zitten in het vliegtuig!
    Goede reis... en errrrg benieuwd naar jullie ervaringen!

Martijn & Elianne

• 21 Juli 2015 - 13:42

Reinder Sanders:

Janny en ik wensen jullie een prachtige reis toe. We zullen jullie volgen via Waar ben je nu. Goede reis.